Tök menő

Az alma után a sütőtökkel kísérleteztünk, és azt kell mondjam a tök nálunk nagyon menő. Én is szeretem, és Pirinkó csak úgy falta. Cuppogott minden kanálon és szinte sürgetett, hogy adjam már gyorsabban. Egyelőre csak a levét kapta, legközelebb kap majd pürét is. Most azonban kap valami székletlazítót, mert a sok almától meg töktől berekedt szegénykém. Tegnap este nagy sírások közepette aludt el és nagyon tekergett, biztosan fájt a pocakja, de még ma reggel sem produkált semmit, úgyhogy most adok neki egy kis őszibarackot. A maradék töklét meg megiszom én. :-)
Tegnap a védőnővel is megbeszéltem a dolgot, és nem volt kiakadva, hogy már elkezdtem hozzátáplálni. Igaz, hogy manapság mindenhol azt hallani, hogy féléves koráig csak anyatejet kapjon a baba. No de mit csináljon az ember lánya, ha már nincs elég tej? És különben is, Pirinkó az utóbbi napokban már szó szerint kinézte a szánkból a kaját.
A legjobb a hétvégi fagyizás volt. Csak beszaladtunk a Pólusba, mert elfogyott az éjszakára használatos ökopelusunk. Szilárd kezében volt Pirinkó, ő viszont megkívánta a fagyit, így vett magának egyet. Látni kellett volna. Alig bírt úgy fordulni, hogy Pirinkó nehogy véletlenül kivegye a kezéből. Legközelebb levideózom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kiköltöztettük

Eltelt egy év?