Pirinkóság

És így kétévesen persze egyre csak szaporodnak a beszólások.
- Mami mi történt a bőröddel?
- Megöregedett, ráncos.
- Anya! Mami bőre kibőrgött.

Apa: - Piroska azonnal gyere ki a szobából, háromig számolok! Egy... kettő...
Piroska: - Csipkebokorvessző.
Anya a másik szobában: - :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Megjegyzések

  1. :)))

    Maricka! valamiért nem tudtam neked írni a citromail-es címedre, azért ide írok. A CTF játékok tényleg nagyon jók, hát ha még meg is fognád őket! Ha valóban érdekelnek, vagy keress egy környékbeli terjesztőt, vagy vedd fel velem a kapcsolatot ez ügyben külön és én tudok neked rendelni. Ha a terjesztői oldala is érdekelne a dolognak akkor is szólj. Én ezekbe a játékokba beleszerettem és az áruk sem mellékes. Majd mondd meg mit néztél ki és én is elmondom, hogy milyennek látom, de amúgy valóban minden játék nagyon igényes és okos!

    pussz M.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Eltelt egy év?

2020. Én azért szeretlek, de nem bánom, hogy véged

Nem volt kedvem hozzá