Minden másként van

Pirinkóval az első pillanattól kezdve kapcsolatban voltam. Ahogy megláttam dobogni a szívecskéjét a monitoron, rögtön tudtam, hogy egészséges kislányom fog születni októberben. Nagyon jól működött köztünk a lelki köldökzsinór.
Dinivel minden más. Sokszor van lelkifurdalásom miatta, azért is, hogy nem vettem észre a létezését rögtön, és azért is, mert egyszerűen alig van rá időm. Pirinkó kitölti az egész napomat, ha pedig alszik, gyorsan teszek-veszek. Néha azért ledőlök, próbálok most már lassítani a tempón. Ilyenkor Dini ezerrel elkezd mocorogni, és én csak és kizárólag rá koncentrálok. Megbeszélem vele, hogy őt is ugyanúgy szeretem, és ne legyen rám mérges, amiért csak ilyen kevés időm jut rá, és majd ha megszületik megpróbálom úgy beosztani az időnket, hogy mindenkinek jó legyen. Néha egészen megijedek és bepánikolok a rám váró feladattól, máskor meg teljesen biztos vagyok benne, hogy menni fog nekem.
Amikor Pirinkót vártam teljesen magabiztos voltam, úgy éreztem, felkészültem a nagy feladatra. Most, hogy már tudom mi vár rám, valahogy nehezebbnek érzem, de ugyanakkor felkészültebbnek gondolom magam.
Na azért ne gondoljátok, hogy egész nap ezen tipródom. Nincs annyi időm :-)

Megjegyzések

  1. Dini? - Dénes? Aranyos név, én is mindig így éreztem, azaz Leilánál és Flóránál volt ilyen gondom, de aztán este a kádban igyekeztem csak rájuk figyelni. Ne aggódj, tudja Ő, hogy hová születik, ő választott benneteket:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kiköltöztettük

Eltelt egy év?