Pirinkóságok - Míg el nem felejtem...

Piroska beszél-beszél, és néha olyan jókat mond, néha meg gondolkodnunk kell picit, de aztán persze leesik az a bizonyos tantusz. Mostanában volt pár beszólása, míg el nem felejtem, gyorsan beírom ide őket.
Apával nézték az Afrikai Nemzetek Kupáját:
Piroska: - Apa fociznak a bácsik.
Apa: - Igen, fociznak.
Piroska: - A finomos bácsik, ugye apa?
Apa kérdi tőlem, hogy miért mondja a gyerek, hogy finomosak a bácsik. ???
Másnap néztünk valami filmet, amiben újra feltűnt egy fekete bőrű fickó, és nekem akkor esett le, mert Piroska ismét megállapította, hogy egy finomos bácsi van a tvben. :-)))

Mamival itthon maradtak, amíg én elvittem Dinikét néhány vizsgálatra.
Mami nem látja már a betűket szemüveg nélkül, így amikor Piroska kérte tőle, hogy olvasson neki, felvette a "szemügevét". Később P. nagyon magyarázott valamit, de Mami csak nem értette. Erre Piroska nagy mérgesen rászólt: "Akkor vedd fel a szemügevedet!"

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kiköltöztettük

Eltelt egy év?