Igazolás

Nagyon hosszúak a napok, a hetek. Fárasztóak a nappalok és az éjszakák. Nem vagyok topon, nincs kedvem ilyenkor semmihez, csak bebújni egy könyvvel és egy teával a takaró alá.
Fogzás, betegség, fogzás, betegség. Most éppen én is halódom, de csak kicsit, mert persze főzni, mosni, vasalni kell. Ebéd előtt még egy gyors porszívózás is belefért, de ezt nem azért írom, hogy hősi kitüntetést és emlékművet kapjak. Tudom, hogy más anyák is ha betegek, megteszik ugyanezt. Gyógyszereim a gyerekeim mosolyai, ölelései. Piroska egyik este még cuppanós gyógypuszit is adott, hogy tudjak mesélni. Mondtam neki, hogy most már aludjon, nagyon fáj a torkom, nem tudok többet mesélni. Felül, kiveszi a cumiját, ad egy cuppanóst, és így szól:
Látod! Már nem is fáj! :-) hát persze, hogy nem.

Megjegyzések

  1. Háj háj kecskeháj, már meggyógyult nem is fáj! Én ezt szoktam kapni! Gyors jobbulást neked! pussz M.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kiköltöztettük

Eltelt egy év?