Rosszkedvű napok

Talán az elválasztás utáni hormonális változások, talán az eddig totálisan eredménytelen fogyókúrám okozta, hogy az elmúlt napokban irtóra rossz kedvem volt. Napközben még csak elvoltam valahogy, lekötött a sok tennivaló, no és persze örökmozgó kislányom. De ahogy Szil hazaért, teljesen meghülyültem. Semmi nem volt jól, pedig még vásárolni is elmentem egyedül, és vettem egy csomó ruhát, és lecseréltem végre a szoptatós-melltartókat is. Tegnap este teljesen kiborultam, de valószínűleg a sírás "kimosta" a rosszat.
Most már csak azt várom, hogy jó idő legyen végre, és fel is vehessem az új szerzeményeket.
Ja, és a fogyókúrát csak azért sem adom fel. Még kevesebb szénhidrát, még több mozgás, csak elfogy végre ez a ronda pocak.

Megjegyzések

  1. A napjaim nekem is nehezek, nem tudom, hogy az elválasztás miatt -e , inkább a nyáriszünet az ami engem nyomaszt, de rettentően és basszuskulcs, továbbra is ennék édeset!
    Türelmem nekem sincs semmi és állandóan aludhatnék, amit ugye nem lehet ... Na mindegy majd elmúlik ez is, alig várom :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kiköltöztettük

Eltelt egy év?