Szóval a sóska

A sóska finom. De. Csak és kizárólag akkor, ha anya a lábosból kanalazza a konyhában guggolva. Tegnap megpróbáltuk ebédre a sóskát, de nem ment. Gondoltam a következő etetésnél újra megpróbáljuk, hátha csak fáradt volt, és nem volt kedve kanalazni. Szépen megmelegítettem, kimertem a kistálba, de nem ment valami jól. Minden kanál után fintorgott és elfordította a fejét. Tátogatott ugyan a következőért, de utána mindig ez volt a reakció. Így aztán nem akartam erőltetni, kimentünk a konyhába, sóskástól, kistálastól, gyerekestől, hordozóstól, és nekiálltam tejpépet készíteni. A sóskát visszamertem a lábosba, de amíg melegedett a víz a tejpéphez, még tettem egy utolsó kísérletet, és adtam egy kiskanálnyit a lábosból. Pirinkó arcán leírhatatlan öröm tükröződött, hogy ő most milyen különleges hamit kap ebből a csillogó izéből. Így aztán a konyhában guggolva szépen bekanalaztam neki az összes sóskát..

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kiköltöztettük

Eltelt egy év?