Apa

Vagyis Mac, aki a becsületes nevén Szilárd, megkért, hogy ne nevezzem mindig Apának. Igaza van, végül is nem az apám :-). Szóval, csak hogy mindenki tudja, ha Macról vagy Szilárdról írok, akkor az Pirinkó Apája, az én hites férjem.

Megjegyzések

  1. Én csak azért hívom ApÁ-nak a blogban Gy-t, mert nem akarom, hogy nagyon visszakereshető legyen. Itthon igyekszem a nevén szólítani, persze ha a gyereknek mondom, akkor azt mondom, hogy vidd oda ezt-azt Apának, Ő viszont engem következetesen Anyának szólít, amitől nagyon borsózik a hátam, pont azért, mert nem vagyok az anyja és mert már olyan mintha nem is lenne nevem :(

    VálaszTörlés
  2. Ha mindenféle magyarázat nélkül, csak Mac-ot írnál, fogalmam sem lenne, kiről van szó... Maximum ötletem. :) És igaza van! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Eltelt egy év?

Kiköltöztettük